Szukamy pomysłu na kampanię w Internecie z konceptem, który będzie podstawą do stworzenia KeyVisuala.

Ilość pomysłów: 1
Wyświetleń: 1810
Użytkowników: 1

Start 2016-08-22 21:47
Deadline 2016-09-08 00:00
Budżet od 10 000 PLN netto
Budżet do 30 000 PLN netto

Opisz organizacje w kategorii branża, wielkość, pokrycie geograficzne, etc.

Firma BELMEB rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku i jest hurtownią specjalistyczną i zajmującą się dystrybucją półfabrykatów do produkcji mebli oraz akcesoriów meblowych. W swojej ofercie posiada wiele produktów krajowych oraz światowych producentów takich jak: Hettich, Peka, Zobal, Blum, Lechner, GTV, Laguna czy Rehau. Od ponad 10 lat jest partnerem grupy Pfleiderer (jeden z liderów na rynku w produkcji płyt i blatów) Firma posiada swoje salony w Izdebniku, Krakowie, Tychach oraz Mielcu, jak również prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy (sklep.belmeb.pl) Sprzedaż odbywa się hurtowo i detalicznie, tradycyjnie (salony) oraz nowocześnie (sklep www i wysyłka) • płyt i drzwi meblowych, • blatów kuchennych, • akcesoriów meblowych. więcej informacji: www.belmeb.pl www.facebook.com/belmeb


Napisz gdzie i jak się komunikujesz dotychczas.

marka: DECOR by belmeb Niecałe 5% klientów, stanowią obecnie klienci indywidualni. W związku z dynamicznym rozwojem wprowadzone zostają nowe produkty uzupełniające obecną ofertę produktów. Produkty te charakteryzują się tym, iż służą głównie jako dodatkowe wyposażenie w domu, uzupełniające dekoracje przestrzeni – element dekoracyjny w mieszkaniu. Produktami są (przykłady): • kubki, świeczki, talerze, talerzyki, wazony, szklanki, wazony, kubki, etc. Produkty używane są głównie do dekoracji: 1. Kuchni 2. Salonu 3. Pokoju 4. Łazienki 5. Garderoby Dodatkowym wykorzystaniem produktów Decor by belmeb jest opcja tzw. „pomysłu na prezent” (asortyment ma również inspirować klientów do takiego wyboru).


Opisz problem, który chcesz rozwiązać

Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym


Ludzie, na których chcesz wpłynąć

Opis grupy docelowej – klienci indywidualni Głównym klientem są kobiety w wieku 25+, mieszkańcy średnich i dużych miast (wraz z miastami i ościennymi). Wykształcenie średnie i wyższe. Status materialny: dobry i bardzo dobry. Posiadają co najmniej 1 samochód osobowy. Osoby te posiadają swoje mieszkanie (lub je remontują lub też kupują nowe) z nastawieniem na osoby, które budują własny dom (jedno, wielorodzinny, szeregówka, bliźniaki)


Co chcesz osiągnąć?

zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym


Co Cię wyróżnia?

Ciekawe produkty w bardzo dobrej cenie


Komentarz do budżetu


Dodaj wszystkie swoje uwagi i komentarze

Agencja, która przedstawi najciekawszy pomysł zostanie zaproszona do wykonania projektu.