Kampania otwarcia salonu

Ilość pomysłów: 2
Wyświetleń: 2213
Użytkowników: 1

Start 2016-08-22 21:17
Deadline 2016-09-07 00:00
Budżet od 30 000 PLN netto
Budżet do 100 000 PLN netto

Opisz organizacje w kategorii branża, wielkość, pokrycie geograficzne, etc.

Firma BELMEB rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku i jest hurtownią specjalistyczną i zajmującą się dystrybucją półfabrykatów do produkcji mebli oraz akcesoriów meblowych. W swojej ofercie posiada wiele produktów krajowych oraz światowych producentów takich jak: Hettich, Peka, Zobal, Blum, Lechner, GTV, Laguna czy Rehau. Od ponad 10 lat jest partnerem grupy Pfleiderer (jeden z liderów na rynku w produkcji płyt i blatów) Firma posiada swoje salony w Izdebniku, Krakowie, Tychach oraz Mielcu, jak również prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy (sklep.belmeb.pl) Sprzedaż odbywa się hurtowo i detalicznie, tradycyjnie (salony) oraz nowocześnie (sklep www i wysyłka) • płyt i drzwi meblowych, • blatów kuchennych, • akcesoriów meblowych. więcej informacji: www.belmeb.pl www.facebook.com/belmeb


Napisz gdzie i jak się komunikujesz dotychczas.

W obecnej chwili komunikacja odbywa się regularnie w miastach gdzie firma posiada salony sprzedaży, czyli Kraków, Mielec, Izdebnik oraz Tychy. Komunikacja następuje również w internecie - promując sklep internetowy. Najwięcej działań odbywa się w sferze BTL - promocje sprzedaży, ale wykorzystywane są elementy budujące markę wraz z Producentami i Dostawcami (outdoor, plakaty etc.) Regularnie organizowane są wydarzenia - mini targi i Targi podczas których Producenci i Dostawcy przedstawiają swoje oferty (w tym promocje, nowości, oferty specjalne itp.)


Opisz problem, który chcesz rozwiązać

Wypromowanie nowego salonu sprzedaży (miejscowość: Tychy) wśród stolarzy. Salon będzie posiadał oprócz produktów i usług również dużą część ekspozycji - gotowych rozwiązań do kuchni, pokoju czy też garderoby.


Ludzie, na których chcesz wpłynąć

Główną grupą docelową są: 1. stolarze (łącznie z mniejszymi hurtowniami i pół-hurtowniami) 2. architekci


Co chcesz osiągnąć?

Koncept musi składać się z dwóch części: - 1 dzień – otwarcie (wydarzenie) - kampania otwarcia około 1 miesiąca (dotarcie do stolarzy) Cel: dotarcie do ok. 1500 stolarzy ( górny Śląsk)


Co Cię wyróżnia?

Salony posiadają największy asortyment w branży - ponad 20 000 produktów. Salony mają bardzo rozbudowane części stref ekspozycyjnych.(kuchnia, salon, garderoba)


Komentarz do budżetu

Budżet to kwota max 100 000 zł za całość (z zakupem mediów). Ważny jest podział media mix, z nastawieniem na działania bezpośrednie. W przypadku wyboru konceptu możliwe jest powierzenie całości do realizacji,


Dodaj wszystkie swoje uwagi i komentarze