Szukamy pomysłu na kampanie on-line dla drukarni CHROMA
Wyświetleń: 26627
Użytkowników: 7
Start | 2016-08-19 21:28 |
Deadline | 2016-09-06 00:00 |
Budżet od | 10 000 PLN netto |
Budżet do | 10 000 PLN netto |
Opisz organizacje w kategorii branża, wielkość, pokrycie geograficzne, etc.
Jako pierwsi w Polsce udostępniliśmy druk on-line i zbudowaliśmy jedną z najnowocześniejszych drukarni w Europie. Zatrudniamy dzisiaj 300 osób. Chcemy być drukarnią pierwszego wyboru dla wszystkich, którzy szukają profesjonalnej jakości wydruków, dostarczonych pod drzwi w rekordowo krótkim czasie i świetnej cenie. Rozwijamy się cały czas i cały czas inwestujemy w automatyzację oraz jakość obsługi.
Napisz gdzie i jak się komunikujesz dotychczas.
CHROMA przynosi radość z druku. Staramy się wyznaczać trendy w druku przez internet. Cenimy odwagę, radość, szczerość i dokładność. Jeżeli chodzi o dotychczasowy sposób komunikacji jest on na razie bardzo transakcyjny, informacyjny, pro-sprzedażowy. Chcemy zachować cel ale dodać trochę komunikacyjnej przyprawy - kreatywności..
Opisz problem, który chcesz rozwiązać
Chcemy zbudować świadomość i potrzebę używania naszej nowej innowacyjnej usługi. Wyobraź sobie, że możesz wybrać grupę docelową z naszej bazy danych lub przesłać swoje kontakty z CRM czy systemu księgowego i w kilka minut uruchomić wysyłkę spersonalizowanych przesyłek listowych. Życzenia świąteczne? Urodzinowe? Czas na zmianę opon? Oferta kredytowa ? a może systematyczne wysyłanie korespondencji informacyjnej dla klientów? To wszystko można zrobić za pomocą DirectMailing w wygodnie, szybko i bez problemu.
Ludzie, na których chcesz wpłynąć
Trudno wyliczyć wszystkich którzy mogą skorzystać na tej usłudze. Na przykład małe warsztaty, które chcą poinformować o promocji na wymianę opon, większe firmy które chcą wykonać mailing promocyjny do swoich klientów, duże organizacje które szukają prostego narzędzia do masowych wysyłek ale także agencje reklamowe projektujące masowe mailingu dla klientów.
Co chcesz osiągnąć?
Chcemy wykorzystać w tej kampanii wyłącznie statyczne/interaktywne/animowane bannery on-line – ten konkurs ma pomóc nam znaleźć pomysł na to jak powinny one wyglądać i co powinny komunikować. Poprzez te bannery chcemy uświadomić grupom docelowym istnienie usługi, która zrewolucjonizuje sposób zamawiania przesyłek masowych. Prostej, taniej i przede wszystkim łatwej w obsłudze ale także powodującej wzrost ilości zamówień i zwiększającej lojalność klienta.
Co Cię wyróżnia?
Nowa, innowacyjna usługa na rynku Bardzo prosta obsługa Duża oszczędność czasu (pieniędzy) Wysoka jakość produkcji
Komentarz do budżetu
Podana kwota to kwota na zakup mediów do kampanii. Media kupujemy samodzielnie, podobnie jak samodzielnie wypracowujemy grafikę na podstawie pomysłu. Jest tylko do Twojej wiadomości.
Dodaj wszystkie swoje uwagi i komentarze
Mniej więcej co dwa tygodnie będziemy publikować 1 brief i za każdym razem wybierzemy najlepszy pomysł i wyróżnimy go nagrodą finansową w wysokości 1000 pln brutto LUB wouczerem na druk w wysokości 1500 pln brutto, a każde miejsce od 2-10 otrzyma kod na darmowy druk koszulki! Napisz co ma być w warstwie tekstowej, co ma być w warstwie graficznej oraz co ma być w ewentualnie warstwie prostej animacji, w jakich kanałach powinniśmy zakupić media dla poszczególnych pomysłów. Resztę wykonamy my. Zrób coś, co spodoba się branży w której pracujesz, coś co docenisz, coś co przekona Ciebie samego do zakupu.
Pytania do briefu:
-
Pytanie od WojtasLEG87: 2016-08-22 11:20:45 W jakim kanale ma być publikowana ta reklama? Czy są jakieś sugestie i oczekiwania?
-
Pytanie od Tomfa: 2016-08-31 10:00:30 Jaka jest nagroda?
-