Szukamy pomysłu na kampanie on-line dla drukarni CHROMA

Ilość pomysłów: 8
Wyświetleń: 16610
Użytkowników: 7

Start 2016-08-19 21:28
Deadline 2016-09-06 00:00
Budżet od 10 000 PLN netto
Budżet do 10 000 PLN netto

Opisz organizacje w kategorii branża, wielkość, pokrycie geograficzne, etc.

Jako pierwsi w Polsce udostępniliśmy druk on-line i zbudowaliśmy jedną z najnowocześniejszych drukarni w Europie. Zatrudniamy dzisiaj 300 osób. Chcemy być drukarnią pierwszego wyboru dla wszystkich, którzy szukają profesjonalnej jakości wydruków, dostarczonych pod drzwi w rekordowo krótkim czasie i świetnej cenie. Rozwijamy się cały czas i cały czas inwestujemy w automatyzację oraz jakość obsługi.


Napisz gdzie i jak się komunikujesz dotychczas.

CHROMA przynosi radość z druku. Staramy się wyznaczać trendy w druku przez internet. Cenimy odwagę, radość, szczerość i dokładność. Jeżeli chodzi o dotychczasowy sposób komunikacji jest on na razie bardzo transakcyjny, informacyjny, pro-sprzedażowy. Chcemy zachować cel ale dodać trochę komunikacyjnej przyprawy - kreatywności..


Opisz problem, który chcesz rozwiązać

Chcemy zbudować świadomość i potrzebę używania naszej nowej innowacyjnej usługi. Wyobraź sobie, że możesz wybrać grupę docelową z naszej bazy danych lub przesłać swoje kontakty z CRM czy systemu księgowego i w kilka minut uruchomić wysyłkę spersonalizowanych przesyłek listowych. Życzenia świąteczne? Urodzinowe? Czas na zmianę opon? Oferta kredytowa ? a może systematyczne wysyłanie korespondencji informacyjnej dla klientów? To wszystko można zrobić za pomocą DirectMailing w wygodnie, szybko i bez problemu.


Ludzie, na których chcesz wpłynąć

Trudno wyliczyć wszystkich którzy mogą skorzystać na tej usłudze. Na przykład małe warsztaty, które chcą poinformować o promocji na wymianę opon, większe firmy które chcą wykonać mailing promocyjny do swoich klientów, duże organizacje które szukają prostego narzędzia do masowych wysyłek ale także agencje reklamowe projektujące masowe mailingu dla klientów.


Co chcesz osiągnąć?

Chcemy wykorzystać w tej kampanii wyłącznie statyczne/interaktywne/animowane bannery on-line – ten konkurs ma pomóc nam znaleźć pomysł na to jak powinny one wyglądać i co powinny komunikować. Poprzez te bannery chcemy uświadomić grupom docelowym istnienie usługi, która zrewolucjonizuje sposób zamawiania przesyłek masowych. Prostej, taniej i przede wszystkim łatwej w obsłudze ale także powodującej wzrost ilości zamówień i zwiększającej lojalność klienta.


Co Cię wyróżnia?

Nowa, innowacyjna usługa na rynku Bardzo prosta obsługa Duża oszczędność czasu (pieniędzy) Wysoka jakość produkcji


Komentarz do budżetu

Podana kwota to kwota na zakup mediów do kampanii. Media kupujemy samodzielnie, podobnie jak samodzielnie wypracowujemy grafikę na podstawie pomysłu. Jest tylko do Twojej wiadomości.


Dodaj wszystkie swoje uwagi i komentarze

Mniej więcej co dwa tygodnie będziemy publikować 1 brief i za każdym razem wybierzemy najlepszy pomysł i wyróżnimy go nagrodą finansową w wysokości 1000 pln brutto LUB wouczerem na druk w wysokości 1500 pln brutto, a każde miejsce od 2-10 otrzyma kod na darmowy druk koszulki! Napisz co ma być w warstwie tekstowej, co ma być w warstwie graficznej oraz co ma być w ewentualnie warstwie prostej animacji, w jakich kanałach powinniśmy zakupić media dla poszczególnych pomysłów. Resztę wykonamy my. Zrób coś, co spodoba się branży w której pracujesz, coś co docenisz, coś co przekona Ciebie samego do zakupu.


Pytania do briefu:

  • Pytanie od WojtasLEG87: 2016-08-22 11:20:45 W jakim kanale ma być publikowana ta reklama? Czy są jakieś sugestie i oczekiwania?

    Odpowiedź: Doskonałe pytanie. Kampania ma być typową kampanią on-line, głównie bannery (display) zakupione przez nas. Tak więc pomysł na kampanię dla DirectMailing, powinien opisywać jak powinny wyglądać bannery i co powinny komunikować. Krótko i zwięźle, tak żeby zrozumieć koncept. Dzięki za pytanie raz jeszcze. CHROMA.
  • Pytanie od Tomfa: 2016-08-31 10:00:30 Jaka jest nagroda?

    Odpowiedź: Nagroda została zmieniona na prośbę użytkowników. Aktualnie jest to 1000 pln brutto lub 1500 pln brutto na zakupy w CHROMA, za najlepszy pomysł plus nagrody pocieszenia w postaci designerskich koszulek.